Pronajatý byt ihned začneme spravovat. Každý měsíc kontrolujeme platby a v případě zpoždění ihned situaci řešíme a platby vymáháme. Po 6 měsících osobně kontrolujeme každý byt. Komunikujeme s SVJ a sousedy. Řešíme veškerá vyúčtování služeb a koordinujeme případné opravy v bytě včetně havárií. Řešíme pojistné události a všechny spory spojené s bytem či podnájemníkem. Řešíme vystěhování a přeobsazení bytu primárně před odchodem původního podnájemníka, aby nevznikla mezera mezi podnájemníky a tím pádem aby nedocházelo k výpadku příjmu z nájmu. Připravujeme všechny typy dodatků a upravujeme zálohy služeb dle situace na trhu.
Proces spolupráce 1. část – úvod s investorem, vyhledání nemovitosti, financování, podpis kupní smlouvy
Proces spolupráce 2.část – převzetí nemovitosti do správy, příprava nemovitosti, následný pronájem a správa
Video na simulátor výpočtu efektivity nemovitosti
Další epizody našeho podcastu najdete na našem YouTube kanálu a Spotify.