Převzetí bytu od prodávajícího s vámi budou řešit kolegové Hanka, Vojtěch a Jan. Prodávající makléř je v kontaktu s naším týmem a po přepisu vlastnictví na katastru dochází k převzetí nemovitosti. Je jen na vás, zda-li se budete chtít předání zúčastnit či nikoliv (my jej případně vyřešíme na plnou moc za vás.)
Po převzetí náš tým přípravy nemovitostí začne nemovitost připravovat k pronájmu. Veškeré nutné opravy či úpravy s vámi řešíme už při nabídce investiční příležitosti. Po koupi s vámi řeší kolegové kalkulaci přípravy a odsouhlasení rozpočtu. Realizaci oprav či rekonstrukcí pak zajistí jeden z našich týmů řemeslníků. Následně profesionální fotograf připraví fotky a virtuální prohlídku bytu.
Před nebo krátce po předání nemovitosti sepisujeme převod energií za vás. Formulář se opět podepisuje elektronicky. Po převzetí nemovitosti formuláře společně s předávacími protokoly a novým LV zasíláme na jednotlivé společnosti, aby vás evidovali jako nového vlastníka. Ty vás již poté kontaktují ohledně dalších záležitostí - přístupu do zákaznického účtu, plateb atp. My se snažíme maximum úkonů řešit za vás, abyste nemuseli, kromě nastavení platby záloh, řešit nic dalšího.
Proces spolupráce 1. část – úvod s investorem, vyhledání nemovitosti, financování, podpis kupní smlouvy
Proces spolupráce 2.část – převzetí nemovitosti do správy, příprava nemovitosti, následný pronájem a správa
Video na simulátor výpočtu efektivity nemovitosti
Další epizody našeho podcastu najdete na našem YouTube kanálu a Spotify.