Kontrola bodů k převzetí bytu

sprava@flet.cz

  •  

obývací pokoj
Při kontrole bodů k převzetí bytu je nutné dodržet následující kroky, prosíme o:

 

1) Odevzdání všech klíčů od bytu, včetně sklepa a poštovní schránky, ovládání na garáž (pokud bylo součástí bytu), případně čipů ke vstupu do domu – vše v počtu dle předávacího protokolu ze dne uzavření podnájemní smlouvy

2) Generální úklid

  1. Umytí všech oken včetně otření rámů, žaluzií a kontroly garnyží
  2. Vyklizení a vytření všech uzavřených skříní a poliček
  3. Umytí podlah a vyčištění koberců (jsou-li součástí bytu)
  4. Umytí sprchového koutu, popř. vany včetně vyčištění odpadů
  5. Vyleštění zástěn u sprchového koutu
  6. Vyleštění zrcadel v bytě
  7. Vyčištění kuchyňských spotřebičů i uvnitř (doporučeným čisticím prostředkem) – vyčištění trouby, varné desky, odsavače par, myčky (i sítka a odtoku), pračky (včetně filtrů), sušičky (včetně filtrů), mikrovlnné trouby a lednice
  8. Umytí kuchyňské linky, případně jejího vybavení (je-li součástí bytu), vyčištění sedačky, popř. polstrovaných jídelních židlí
  9. Vyčištění odpadů
  10. Vyčištění WC
  11. Vyčištění interiérových dveří včetně dotáhnutí uvolněných klik a pantů
  12. Odstranění případných plísní v bytě

3) Výmalba bytu

  1. Zajištění čistých stěn bez fleků a děr po obrazech, policích, garnyžích apod.
  2. Vymalování všech stěn do původního stavu dle stavu při předání bytu k užívání (většinou bílá barva)

4) Funkčnost vybavení

  1. Kontrolu funkčnosti spotřebičů
  2. Zkontrolování zavírání skříní a šuplíků
  3. Předložení návodů k jednotlivým spotřebičům, pokud byly k dispozici při předání bytu
  4. Kontrolu funkčnosti světel a vypínačů v bytě
  5. Kontrolu funkčnosti větráků/klimatizace v bytě
Informace ohledně konečného vyúčtování po skončení vašeho podnájmu

 

  • Vyúčtování se zpracovává podle reálných spotřeb a nákladů podnájemníka
  • Pokud není byt uklizen a vymalován v souladu s podnájemní smlouvou, je nutné zajistit úklid, výmalbu a drobné opravy poškození naší společností, tento proces může zásadně prodloužit proces navrácení jistiny a zpracování vyúčtování
  • Vyúčtování nelze zpracovat bez podkladů SVJ, fakturací za energie a fakturací od řemeslníků
  • Po dodání všech podkladů finalizujeme vyúčtování bez zbytečného odkladu
  • Pokud je výsledkem vyúčtování přeplatek, čekáme až majitel bytu přeplatek zašle na náš účet, poté zasílá podnájemníkovi
  • Pokud je výsledkem vyúčtování nedoplatek, je potřeba jej uhradit na náš účet co nejdříve

     

Informace k řešení pojistných událostí
  • Při vzniklých škodách, které lze řešit přes pojištění odpovědnosti, neprodleně kontaktujte přímo asistenční službu příslušné pojišťovny bez nutnosti kontaktovat nás a řešit opravu s námi
  • O výsledku řešení nás, prosíme, informujte na e-mail: sprava@flet.cz

 

V případě, že máte nahlášené trvalé bydliště v nemovitosti, kterou opouštíte, je nutné trvalé bydliště odhlásit.

Pokud máte na adrese podnájmu přihlášený internet prosíme o zajištění jeho odhlášení.

Děkujeme, že jste s námi bydleli!
– oddělení Správy nemovitostí & oddělení Technické přípravy nemovitostí