Důležité informace

Vážení klienti, jsme rádi, že jste našimi podnájemníky a chtěli bychom vám představit kontakty, které jsou důležité pro snažší průběh vzájemné spolupráce.

Správa nemovitostí a mimořádné události
Po – Pá 
9:00 – 16:00

  • sprava@flet.cz

  • +420 604 218 128

obývací pokoj

Zajištění drobných oprav a uhrazení nákladů je ve vaší režii dle Podnájemní smlouvy.

V případě havárie volejte bezodkladně vámi zvolenou havarijní službu. Neposkytujeme konkrétní doporučení. O průběhu řešení nás následně informujte e-mailem.

Kontakt pouze formou e-mailu. Nezapomeňte do předmětu zprávy uvést jméno, adresu a stručný popis problému. Děkujeme za pochopení.

V mimořádných případech volejte asistenční službu vaší pojišťovny.

Direct: +420 291 291 291

ČSOB: +420 466 100 777



Věříme, že budete s našimi službami spokojeni.

Tým FLET

Časté problémy v bytě a jak jim předcházet, či je řešit

  • Zavřít hlavní uzávěr vody do bytu.
  • Vodu co nejdříve vytřít, aby neprotekla k sousedům pod vámi.
  • Bezodkladně kontaktovat pojišťovnu Direct, u níž máte sjednané pojištění domácnosti a mohou vám pomoci s řešením situace a objednáním servisu.

Ujistit se, že není shozený hlavní jistič bytu, zkontrolovat, že nejsou spadlé pojistky.

  • Ujistit se, že není vypnutý hlavní uzávěr vody pro váš byt.
  • Zkontrolovat nástěnku v domě, zda na ní nevisí informace o odstávce vody či kontakt na správu domu, která může pomoci situaci řešit.
  • Otevřít stránky pvk.cz – zkontrolovat, zda se v nahlášených haváriích nachází vaše adresa bytu, případně havárii nahlásit pro urychlení řešení.

  • Zkontrolovat nástěnku v domě, zda na ní nevisí informace o odstávce teplé vody.
  • Zjistit, zda topné zařízení nehlásí chybu, či nevydává neobvyklý zvuk (syčení) – postupovat dle manuálu.
  • V akutním případě kontaktovat odborný servis a následně o tom informovat e-mailem na adresu sprava@flet.cz.
  • Bezodkladně kontaktovat pojišťovnu Direct, u níž máte sjednané pojištění domácnosti a mohou vám pomoci s řešením situace a objednáním servisu.

  • Zkontrolujte, zda není uzavřený hlavní uzávěr plynu pro váš byt.
  • Nahlaste poruchu distributorovi plynu.
  • Kontaktujte nás e-mailem na adrese sprava@flet.cz.

Bezodkladně kontaktovat pojišťovnu Direct, u níž máte sjednané pojištění domácnosti a mohou vám pomoci s řešením situace a objednáním zámečníka.